Komunikacja jest kluczowa w czasie pandemii, a sposób, w jaki komunikujesz się jako lider, może mieć wpływ na rozwój lub nawet samo przetrwanie firmy w tych trudnym okresie. Dowiedz się, w jaki sposób skutecznie komunikować się ze swoimi pracownikami.
To czas trudny dla nas wszystkich.
Pandemia, związane z nią problemy gospodarcze oraz napięcia polityczne jak widać, nie mają końca, a panująca wokół jesień tylko pogłębia ogólne przekonanie o dekadencji społeczeństwa i beznadziejności światowej sytuacji, w jakiej my, ludzie, znaleźliśmy się w ostatnim czasie. Jeśli Twoi pracownicy czują się wyczerpani i zestresowani, nawet jeśli należycie wykonują swoje obowiązki, a ich niepokój związany jest z aktualnie panującą globalną sytuacją i powszechnie panującym niepokojem, pamiętaj, że w chwilach kryzysowych szczególnie ważne jest, w jaki sposób komunikujesz się ze swoimi pracownikami. Poniżej znajdziesz najważniejsze cechy dobrej komunikacji. Potraktuj je jako przypominajkę i regularnie stosuj je każdego dnia, podczas rozmów ze współpracownikami.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz