3 lis 2020

JAK ROZMAWIAĆ Z PRACOWNIKAMI W CZASIE PANDEMII?

 


Komunikacja jest kluczowa w czasie pandemii, a sposób, w jaki komunikujesz się jako lider, może mieć wpływ na rozwój lub nawet samo przetrwanie firmy w tych trudnym okresie. Dowiedz się, w jaki sposób skutecznie komunikować się ze swoimi pracownikami.


To czas trudny dla nas wszystkich.

Pandemia, związane z nią problemy gospodarcze oraz napięcia polityczne jak widać, nie mają końca, a panująca wokół jesień tylko pogłębia ogólne przekonanie o dekadencji społeczeństwa i beznadziejności światowej sytuacji, w jakiej my, ludzie, znaleźliśmy się w ostatnim czasie. Jeśli Twoi pracownicy czują się wyczerpani i zestresowani, nawet jeśli należycie wykonują swoje obowiązki, a ich niepokój związany jest z aktualnie panującą globalną sytuacją i powszechnie panującym niepokojem, pamiętaj, że w chwilach kryzysowych szczególnie ważne jest, w jaki sposób komunikujesz się ze swoimi pracownikami. Poniżej znajdziesz najważniejsze cechy dobrej komunikacji. Potraktuj je jako przypominajkę i regularnie stosuj je każdego dnia, podczas rozmów ze współpracownikami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

JAK PRAKTYKOWAĆ MINIMALIZM W ŻYCIU?

  Proste życie = szczęśliwe życie! Naucz się, jak praktykować minimalizm w życiu i czerpać radość z najdrobniejszych jego elementów. To wcal...