10 mar 2020

FELIETON Z POBYTU W KRAKOWIE


Szczęście, jakie daje Kraków i nasza Polska…


Wróciłam z pobytu w Polsce i z sentymentem wracam teraz do minionych chwil tak jak wielu z nas, mieszkających poza granicami i odwiedzających swój rodzinny kraj.


MIASTO Z DUSZĄ

Był to jednak wyjazd i pobyt nie tylko w kraju, w którym przyszłam na świat i wychowałam się, ale również wyjazd i powtórne odkrycie uroku „Miasta Duszy”, jakim jest dla mnie niewątpliwie Kraków.

Był to mój drugi pobyt w Krakowie i wiem, że nie ilość wizyt, tylko jakość przeżytych momentów stanowi o wartości, jakiej doznajemy, albo nie…

Chyba każdy, kto był chociaż raz w Krakowie, zgodzi się ze mną, że to miasto zachwyca swoim niepowtarzalnym i magicznym urokiem. Dla mnie właśnie to stanowi o „Duszy Miasta” – energia historii i piękna na każdym kroku w sercu plantów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

JAK PRAKTYKOWAĆ MINIMALIZM W ŻYCIU?

  Proste życie = szczęśliwe życie! Naucz się, jak praktykować minimalizm w życiu i czerpać radość z najdrobniejszych jego elementów. To wcal...